Objektivi kryesor i këtij programi është formimi i ekspertëve dhe i specialistëve cilësorë në aspektet teorike dhe veçenarisht në aftësimin praktik të tyre për studimin dhe shitjen në tregje të ndryshme, përdorimin e instrumenteve digjitale në teknikat dhe instrumentet e Marketingut, promocionit, reklamave, komunikimit, politiken e çmimeve të shpërndarjes etj.
Në përfundimin e studimeve studenti do të jetë i aftë të :
Në një farë mënyre, marketingu digjital nuk është aq i ndryshëm nga ai tradicional: ju keni një produkt që duhet të shisni, dhe kërkoni mënyra për t’u angazhuar me klientët për të ndërtuar vetëdijen për markën dhe përfundimisht për të “mbyllur” një shitje. Nisur nga fakti se në ditët e sotme markat po i kushtojnë më shumë vëmendje marketingut digjital se kurrë më pare, hendeku i aftësive digjitale është vendosur të zgjerohet dhe tregu i punës gjithashtu. Buxhetet më të mëdha, rritja e pagave dhe më shumë zgjedhje për karrierë janë vetëm disa nga përfitimet që profesionistët e marketingut digjital mund të presin. Marketingu digjital përfshin më shumë role dhe aftësi dhe është kjo natyrë fleksibile, e gjithanshme e biznesit që e bën atë kaq tërheqëse dhe emocionuese. Diplomimi në Marketing Digjital tregon se studentët/ja ka fituar aftësi të forta digjitale dhe se janë të motivuar të ndjekin ritmin e larte dhe dinamik te zhvillimit te shkences, dy cilësi këto shumë thelbësore në vendin e punës. Demonstrimi i këtyre cilësive mund të ndihmojë në përmirësimin e shanseve tuaja për të gjetur punën që dëshironi. Më konkretisht pozicionet ku mumd të punësohet një student i dipolmuar janë: • Menaxher i Marketingut në Kompani • Konsulencë në marketing • Specialist në departamentin e marketingut • Menaxher i rrjeteve sociale të kompanive • Menaxher i fushatave të marketingut • Analzië e të dhënave të biznesit • Analist i banzës së të dhënave të klientëve • Specialist i komunikimit digjital • Specialist i marrëdhëniev më publikun dhe sektorit të klientëve • Specialist i projekteve të eventeve • Specialist i komunikimit politik dhe publik • Asistent në parlament, qeveri, bashki • Menaxher i shitjeve online
Në një farë mënyre, marketingu digjital nuk është aq i ndryshëm nga ai tradicional: ju keni një produkt që duhet të shisni, dhe kërkoni mënyra për t’u angazhuar me klientët për të ndërtuar vetëdijen për markën dhe përfundimisht për të “mbyllur” një shitje. Nisur nga fakti se në ditët e sotme markat po i kushtojnë më shumë vëmendje marketingut digjital se kurrë më pare, hendeku i aftësive digjitale është vendosur të zgjerohet dhe tregu i punës gjithashtu. Buxhetet më të mëdha, rritja e pagave dhe më shumë zgjedhje për karrierë janë vetëm disa nga përfitimet që profesionistët e marketingut digjital mund të presin. Marketingu digjital përfshin më shumë role dhe aftësi dhe është kjo natyrë fleksibile, e gjithanshme e biznesit që e bën atë kaq tërheqëse dhe emocionuese. Diplomimi në Marketing Digjital tregon se studentët/ja ka fituar aftësi të forta digjitale dhe se janë të motivuar të ndjekin ritmin e larte dhe dinamik te zhvillimit te shkences, dy cilësi këto shumë thelbësore në vendin e punës. Demonstrimi i këtyre cilësive mund të ndihmojë në përmirësimin e shanseve tuaja për të gjetur punën që dëshironi.
Më konkretisht pozicionet ku mumd të punësohet një student i dipolmuar janë:
1 Vit
60 ECTS
Full- time
AL
Dr. Elona Çera
ecera@umt.edu.al
Dr. Roland Subashi
rsubashi@umt.edu.al