Qendra Metroresearch, e themeluar në vitin 2015, ka si qëllim të përfshihet në mënyrë aktive në
fushën e politikave publike duke promovuar zhvillimin ekonomik dhe social, si
dhe politikat publike të edukimit në nivel kombëtar.
Qendra Metroresearch është pjesë integrale e aktivitetit shkencor dhe
akademik të Universitetit Metropolitan Tirana duke kontribuar në kapacitetet
profesionale dhe akademike të universitetit si edhe prezanton standarde të
aplikueshme kryesisht në fushën e edukimit, menaxhimit, lidershipit, ndërtimit,
teknologjisë së informacionit, zhvillimit të qendrueshëm etj. Qendra
Metroresearch ofron mentorim, menaxhim apo konsulta për partnerët strategjikë
në zhvillimin e projekteve kërkimore.
Metroresearch vë në zbatim misionin e saj nëpërmjet aktiviteteve pilot
dhe shërbimeve të konsulencës, financuar nga institucionet kombëtare e
ndërkombëtare si dhe nga përfshirja e saj në fushën e menaxhimit social,
zhvillimit ekonomik, zhvillimit urban dhe komunitar, duke inkurajuar studentët
dhe të rinjtë të identifikojnë dhe të implementojnë ide inovative në
teknologjinë e informacionit dhe jo vetëm.
Këto ide mund të shërbejnë si nisma potenciale biznesi. Qendra
Metroresearch ka themeluar Metropolitan Incubator, inkubatori i parë brenda një
kampusi universitar në Shqipëri që angazhon studentët në fushën e sipërmarrjes
dhe inovacionit.
Qendra Gjeo-Hapësinore
Metropolitan
Qendra Gjeo-Hapësinore Metropolitan është krijuar
si një iniciativë e përbashkët e Universitetit Metropolitan Tirana,
Metropolitan Incubator dhe kompanisë Gjeo-Vjosa.
Qendra Gjeo-hapësinore Metropolitan ka si
qëllim të grumbullojë të dhëna (të marra nga burimet në tokë), të përpunojë të
dhënat dhe si përfundim t’i materializojë këto të dhëna në sistemet e
informacionit gjeo-hapësinor (harta). Qendra Gjeo-Hapësinore Metropolitan
kombinon shkencën e gjeografisë me teknologjinë e informacionit dhe është
shembulli më i mirë se si të dhënat gjeo-hapësinore mund të shndërrohen në një
aset konkurrues.
Qendra Gjeo-Hapësinore Metropolitan ka si synim të
promovojë teknologjinë GIS, reklamimin dhe shitjen e produkteve, të grumbullojë
të dhëna të sakta gjeo-hapësinore dhe të përcaktojë përdorimin e tyre në
produktet softuerike, të ofrojë lidhje me profesionistë dhe të krijojë
mundësinë e promovimit dhe shitjes së projekteve te klientët potencialë etj.