Projekti “Skënderbeu në Kohë” (SK) kishte për qëllim promovimin e vlerave historike dhe rritjen e vizitorëve në muze përmes përdorimit të teknologjisë.
Falë krijimit të një loje interaktive, vizitorët patën mundësi të njihnin më tepër heroin kombëtar, të bëheshin pjesë e ngjarjeve më interesante si nënshkrimet e marrëveshjeve ose fjalimeve historike apo dhe betejave të zhvilluara.
Roboti i tyre i udhëhoqi brenda muzeut në pikat më interesante duke u orientuar në hartën e tij, sipas vendndodhjes të pesë veprave të përzgjedhura për t’u integruar në projekt. Misioni i fituesit ishte që të eksploronte dhe të gjente të gjitha vendodhjet brenda një afati kohor prej jo më shumë se një orë.
Teknologjia ku bazohet loja është kryesisht e lidhur me tabletat/smartphone dhe Augemented Reality. Projekti u implementua nga Universiteti Metropolitan Tirana, në bashkëpunim të ngushtë me muzeun e Krujës dhe Ministrinë e Kulturës.
Ndërkohë, në mjediset e UMT u organizua edhe një
konkurs pikture frymëzuar nga heroi ynë kombëtar, ku morën pjesë studentët e
programit profesional të Dizajnit Grafik.